Система Енфорсър
Цел на системата
Целта на системата Енфорсър е да систематизира и автоматизира работните процеси в кантората на ЧСИ. Нашият екип работи по този продукт от 2008 година. Резултата е най-голямата по обхват и функции специализирана съдебно-деловодна система за ЧСИ.
Възможно най-краткото описание на направленията, по които системата Енфорсър улеснява и ускорява работата са:
- Автоматизиране на изходирането на документи и протоколи
- Организиране на е-документите по изпълнителните дела
- Автоматизиране на финансовите изчисления и банковите преводи
- Улесняване и ускоряване на издаването на сметки и фактури
- Централизиране,организиране и улесняване на намирането на информация
- Организиране на работните процеси
Описание на системата
Горните твърдения са абстрактни, и също така те са верни поне в известна степен за всеки софтуер за ЧСИ. По-долу следва по-подробно описание на тези абстрактни твърдения. Във всички случаи обаче, да се опише голяма система като Енфорсър е трудно, защото:
- Системата е голяма, и има много екрани, функции и опции.
- Цялото е повече от сбора на своите части. Не са важни само наличните функции, а и как те си взаимодействат. Тези взаимовръзки е трудно да се опишат просто и разбираемo.
- Важно е функциите да са реализирано качествено и със системата да се работи лесно. Дали това е постигнато или не е трудно да се предаде чрез текстово описание.
- Всеки ЧСИ има различен подход към работата си, и съответно различно предпочитание за изложение на информацията за нашите услуги.
На тази среща ние правим кратко въведение в нашите продукти и отговаряме на важните за Вас въпроси. След срещата ще ви бъде по-лесно да се ориентирате в страниците на сайта, демо версията на системата и нейната документация.
Впоследствие можете да вземете информирано решение дали искате да ползвате нашите услуги.
Друг начин да се запознаете със системата е да използвате нашия сайт, демо версията и онлайн документацията. В този случай, ще са Ви необходими един-два работни дни за да добиете добра представа за възможностите на системата.
Функции
Следва кратък списък с най-важните акценти от възможностите на системата:
- Отличен изглед (интерфейс), позволяващ бърза и удобна работа. Възможност за работа по много дела едновременно. Йерархична структура на изгледа.
- Най-добрият модул за автоматично съставяне на изходящи документи и протоколи. Пълен контрол над външния вид на шаблоните за печат. Над 140 готови шаблона плюс възможност за неограничен брой допълнителни шаблони. Генериране на обратни разписки за документи изпращани по поща.
- Внедрена в системата папка за всички документи по всички дела. Отваряне на word документа за изх. номер с един бутон от изходящ регистър. История на промените по всички изходящи документи. Край на споделените папки в кантората!
- Пълно управление и отчетност на постъпили и изходящи плащания в кеш и по сметка – предплащане на такси; погасяване на дълг, плащания към взискатели, публични продани и т.н. ПКО, РКО, касова книга. Генериране на платежно нареждане. Аналитично водене на специална сметка. Подсказки и проверки при финансови операции, намаляващи риска от човешка грешка.
- Автоматизация на финансови изчисления – лихви, т.26, сметка за размера на дълга, погасявания, суми за изплащане на взискател и т.н.
- Вграден модул за сметки/фактури и ДДС. Бързо издаване на сметки/фактури при образуване на дело и след погасяване/разпределение, справки. Справка-декларация и подаване на файл към НАП.
- Модул за имущество, описи и публични продани.
- Възможност за детайлно търсене на данни от всеки екран в системата. Над двеста критерия за търсене, които могат да бъдат комбинирани с цел изготвяне на справки и отчети.
- Работен календар и списък със задачи. Следене на срокове.
- Пълна история на всички промени извършени от потребителите на системата.
- Интеграция на електронно банкиране с повече от десет банки. Нареждане на всички плащания към взискатели за деня с една операция. Импорт и автоматично засичане на длъжник/дело от банково извлечение. (*)
- Модул за отдалечен достъп на взискателите до техните дела (**). За повече информация: [fancy_link color=“black“ link=“http://enforcer.bg/enforcer/%D0%BE%D1%82%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B7%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/“]Отдалечен достъп за взискатели[/fancy_link]
- Модул за електронно дело – почти пълно съответствие между папката на делото и електронния му вариант. Голяма степен на автоматизация на процеса на сканиране. Минимална допълнителна работа за служителите в кантората за поддържане на електронния архив на делото. Възможност за преглед на сканираните документи от взискателя през интернет. За повече информация: [fancy_link color=“black“ link=“http://enforcer.bg/enforcer/ecase/“]Е-дело[/fancy_link](**)
- Мобилно приложение за отдалечен достъп до данните в Енфорсър (Android) (Бета версия). За повече информация
(*) Част от корпоративна версия
(**) Отделен модул, заплаща се отделно
Нашите клиенти
Към 2015г., повече от седемдесет съдебни изпълнители се довериха на нашия софтуер и работят с нас. Нашият продукт е най-използвания софтуер за ЧСИ. Немалко от нашите клиенти се отказаха от JES, ИССИ, Executor и други системи, виждайки в нас по-добрата алтернатива (макар и на по-висока цена).
Цена
Системата Енфорсър се предлага в два основни варианта (версии) и два допълнителни опционални модула:
Искам да разгледам вашия продукт самостоятелно
Ако въпреки всичко, искате да се запознаете с нашия продукт самостоятелно, можем да ви предоставим данни за достъп до онлайн демото на системата. Моля свържете се с нас за повече информация.