Нова система за клиентска поддръжка

За нас е важно нашите клиенти да получават своевременна и адекватна поддръжка по отношение на нашите продукти. С разрастването на нашия екип и броя запитвания от страна на клиенти, обаче, става все по-трудно да следим статуса на всеки отделен „случай“ (запитване/проблем) чрез електронна поща и/или по телефон.  След около месец проучвания по въпроса решихме да въведем електронна система за клиентска поддръжка. Избраната от нас система се нарича Kayako и е водеща в този бранш.  Някои от нейните основни предимства пред работата само с електронна поща и телефон са:

  1. Можем да следим индивидуалния прогрес и статус на всяко запитване и/или проблем, за който клиент е заявил желание за съдействие. По този начин няма да изпускаме да отговорим на е-мейл и да финализираме започна работа по конкретен случай.
  2. Системата има внедрен в себе си модул за документация, които ще попълваме с отговорите на често задавани въпроси. Това ще позволи на клиентите бързо да получават съвет при често срещани казуси.
  3. Чрез системата можете да ни давате обратна връзка посочвайки вашата удовлетвореност от нашата реакция, както и да указвате дали имате нужда от допълнитено съдействие. Това ще ни позволи да измерим и подобрим качеството на нашето обслужване.
  4. Благодарение на интеграцията между Kayako и Енфорсър връзката с нас отнема минимално време и усилия.

За да Ви улесним, автоматично създадохме  потребители и съответните им пароли в Kayako за всички наши клиенти. Потребителят е е-мейл адреса, който съответния клиент, ЧСИ е посочил в Регистъра на КЧСИ.

Всеки ЧСИ (или някои от администраторите на системата Енфорсър) следва да въведе своят емайл и парола в секцията „Системни променливи“ за версия 2 .0 или „Основни Настройки“ за версия 1.0.18 в администрацията на системата Енфорсър. Двете настройки, които трябва да бъдат въведени са:

  1. „Е-мейл за достъп до система за техническа поддръжка“
  2. „Парола за достъп до система за техническа поддръжка“

adminoptions

 

 

След като тези две променливи бъдат въведени можете да използвате бутона „Техн. поддръжка“ от главното меню на системата Енфорсър.

techsupport

При натискане на този бутон ще бъдете пренасочени към основния  изглед на системата за клиентска поддръжка.

Там можете да използвате бутона „Създай нов случай“ за да инициирате нова заявка за съдействие към нашия екип.

Оттам нататък системата позволява да се води диалог помежду ни докато разрешим конкретния „случай„.

Надяваме се тази нова система да бъде полезна и удобно както за нас, така и за нашите клиенти.

Тази нова система за клиентска поддръжка, постепенно ще замени поддръжката по е-мейл. Поддръжката по телефон ще остане за важни случаи , които изискват директен контакт!

Системата може да бъде достъпена и директно на адрес http://support.enforcer.bg без да се налага да се използва бутонът „Тех.поддръжка“!

Всеки наш клиент ще получи отделен е-мейл, който ще съдържа потребителското име и паролата за достъп до системата за поддръжка!